fredag 30 december 2011

Mitt 2011...

Glitter Graphics | http://www.graphicsgrotto.com/
Januari:
Kanon: En massa nya möbler till huset, dyrt men kul!
Kalkon: Pappa upptäcker att elen är totalt felkopplad på övervåningen, och har en himla tur. Det kunde gått illa.

Februari:
Kanon: Tips-SM!
Kalkon: Jag ligger i feber och hosta i nästan tre veckor, och Gary Moore dör.

Mars:
Kanon: Min dotter Angelica fyller 18, får av mej ett specialbeställt armband med ett hjärta med texten Älskade dotter
Kalkon: En fruktansvärt tuff period på jobbet...

April:
Kanon: Första våren på tre år jag kan sitta och gotta mej i solen på altanen, efter att ha bott i lägenhet utan balkong...
Kalkon: Christoffer gör en coloscopi under narkos för att kolla om det finns polyper i tjocktarmen.

Maj:
Kanon: Mors dag och jag får presenter med hjärtan och kärlek från mina barn!
Kalkon: Christoffers provsvar från coloscopin visar att sjukdomen vi har brutit ut, han har cellförändringar i tarmen.

Juni:
Kanon: Snart semester!
Kalkon: Jag vill ha semester NU!

Juli:
Kanon: Nån fyller 44, nån fyller 39 och vi firar 2-årig förlovningsdag.
Kalkon: Att inträdet på Måndax och Tisdax som är som stora PARTY-dagarna här under somrarna är så himla högt.

Augusti:
Kanon: Efter en längre tids kontakt online möttes vi IRL!
Kalkon: Jag är uttråkad för jag är gräsänka och gör som barnen, vänder på dygnet...

September:
Kanon: Får se rally efter många år i träda, och Christoffer fyller 17!
Kalkon: En stor kris...

Oktober:
Kanon: En trevlig dag på Liseberg med familjen och goda vänner!
Kalkon: Jennifer finns inte mer...

November:
Kanon: Kinnarps Arena, HV71 mot Luleå och jag lämnar stolt arenan med halsduken på!
Kalkon: Zlatan får Guldbollen... och jag har en rotfyllning att se fram emot.

December:
Kanon: Jag får Luleås matchtröja men mitt namn och "nummer" i julklapp!
Kalkon: Det finns ju fan ingen snö!

Inga kommentarer: