fredag 23 december 2011

Lika dyrt som vanligt...

Glitter Graphics | http://www.graphicsgrotto.com/
Då har jag räknat ihop julens utlägg nu då. Jag hamnade på den nätta summan 7332:-. Jag är ju glad att vi är två att dela på den summan...
Utöver det är det bara Mortens julklapp, samt julklapparna jag alltid gett mina barn i en julstrumpa på morgonen. I år har vi bara mina hemma, så jag sa att jag betalade dom själv.
Jag och Morten brukar inte ge varann julklappar, vi brukar hitta på nåt tillsammans i stället. Nu fick jag av en händelse veta att Morten trots det köpt nåt till mej, så då fick jag improvisera och komma på nåt...
Eftersom vi jobbar imorn båda två, har vi bestämt att ha lite julmys med julklapparna till varann ikväll i stället, lite glögg och film på det också.

Inga kommentarer: