söndag 25 december 2011

Måste varit snäll i år...

Glitter Graphics | http://www.graphicsgrotto.com/
Det är ju en himla tur att dom spelar mycket julmusik på radion, för annars hade risken vart att man inte fattat att det var jul.
Jag måste ha varit snäll i år för jag fick en massa på min önskelista: morgonrock, digital köksvåg, förrättsbestick och Luleås matchtröja.
Tröjan önskade jag mest mest på skoj, tänkte att ingen köper den ändå, och det lustiga är att Morten inte läser min blogg så ofta så han hade ingen aning om att jag skrivit min önskelista här.
Av barnen fick jag en familjealmanacka, för det hade jag önskat mej, och så fick jag en chokladkartong.

Och det där med rimmet för några bloggar sen, om den större prylen, det var en cykel till Christoffer...

1 kommentar:

Suss sa...

Jag hade antagligen också varit snäll, för jag fick också det jag önskade mej! Plus en del saker som jag inte visste att jag önskat mej förrän jag fick dom!! :-)