söndag 18 december 2011

Det var då själva...

Glitter Graphics | http://www.graphicsgrotto.com/

...fan vad det var besvärligt att få till julpyntet på bloggen som jag ville. Nu har jag suttit mer eller mindre hela dagen, bortsett från en uppfriskande promenad vid middagstiden, för att få till det men nähä. Jag ville ju ha lite liv och rörelse här men blev det som jag ville? Inte då. Tänkte mej lite gnister på bloggrubriken men det gick inte att få en animation när jag hade sparat den på datorn. Länkade jag direkt från en annan webbadress gick det, men då kunde jag inte ändra storleken.
Nu har ju storleken inte nån betydelse, men när alltihopa blir snett funkar det ju inte, det fattar ju vem som helst. Till slut fick jag lägga in det däringa stjärngnistret automatiskt i varje inlägg i stället. Bättre än inget.

Inga kommentarer: