fredag 23 december 2011

Årets julklapp...

Glitter Graphics | http://www.graphicsgrotto.com/
...fick nog jag!
Morten öppnade första paketet från mej:
Vem vill bli miljonär på DVD. Den köpte jag nog lika mycket till mej som till honom... Vi gillar frågesport!
Så öppnade jag paketet från honom. Det var mjukt... jag får fram en...frottéhanduk...? Men... nä... det är nåt mer... Luleås matchtröja!! Jag illvrålade av lycka! Så vänder jag på den för att prova den... då ser jag... nu finns det inga gränser för min lycka!!!!!

Mortens andra paket från mej var en bok, Brobyggarna av Jan Guillou.
Nu kändes ju mina paket lite mesiga, men Morten var nöjd!
Nu ska vi spela Vem vill bli miljonär... Jag lär ju vinna när jag har min tröja på mej!


2 kommentarer:

Suss sa...

Vann du? :-)
Vi får väl ta och spela på nyår!

Gunilla sa...

haha, synd du har så långt till hemmamatcherna då!