lördag 3 december 2011

Till mina systrar....!


Julens önskelista!

Jag önskar mej:
6 dessertskedar Hardangerbestikk Carina
12 förrättsbestick Hardagerbestikk Carina
Skumtimmen av Johan Theorin (del 1, har del 2 och 3)
Luleås matchtröja i rött:
Morgonrock
Digital köksvåg

Morten önskar sej:
Jag är Zlatan av...ja just det! Zlatan!
Rakapparat

Angelica önskar sej:
En egen platt-tång så man inte behöver ta mammas hela tiden...
En ny mobil eftersom den senaste klämdes i en bildörr

Christoffer önskar sej:
men jag veeeet inte..!

3 kommentarer:

Tomten sa...

Vaddå 'Till mina systrar....!'?
'Till Tomten' ska det väl vara? Det är ju jag som fixar fram det man önskar sig, inte systrarna, och om bara Tina är duktig mor och sambo så får Tina vad hon önskar sig, då kommer Tomten med ett gäng hårda paket..


//
Kram, Tomten

A sa...

Jag har väll inte sagt att jag önskar mig en ny mobil? Visst det gör jag, men har inte sagt det! Dock önskar jag mig presentkort så jag kan shoppa i Göteborg på mellandagarna!

Tina Högman sa...

Tomten: Det ska bli spännande att se vad Tomten kan komma med för hårda paket då...

Angelica: Du önskar dej ju alltid en ny mobil... ;-
Vet att du inte sagt det, det var mest på skoj...