fredag 4 november 2011

Fel färg? INTE då...


På varje avdelning har vi en dator och alla har sina inloggningar. På mitt "skrivbord" har jag ju så klart anpassat det efter mej. Om jag inte har varit inloggad på ett tag brukar det finnas ett antal uppdateringar eftersom de flesta i personalgruppen klickar bort sånt... Idag hade jag typ 25 uppdateringar så det tog en stund. Under tiden grejade jag lite i köket, och glömde liksom helt bort datorn.
Så kom J för han skulle börja jobba. Han kliver in på kontoret och utbrister
-Men vaffan är det här...?
Jag fattar inget...
-Det är ju helt fel färg!
Då kopplar det att datorn står på, och han ser min bakgrundsbild:
Usch, han håller ju på Frölunda...

2 kommentarer:

513andersson sa...

Eeh.. Frölunda spelar ju också i röda tröjor...?

Tina Högman sa...

Sa jag med... men Frölunda har grönt också...