lördag 12 november 2011

Bakis...

Blev nog lite för mycket igår... Det händer inte så ofta för jag avskyr att inte ha koll. Jag hade nog trevligt i alla fall. Biljarden vann jag inte, men jag spelade som en gud om jag får säja det själv. Både Morten och Janne var impade. Inte lika mycket folk på bowlingen som det brukar, dom var väl på Ladies Night...
Idag mådde jag väl som jag förtjänade, gick inte upp förrän efter klockan 14, vilken INTE är likt mej... Nu har jag fått i mej en halv pizza och känner mej rätt normal igen. Ja, så normal man kan bli vill säja.
Klantig som jag är har jag lyckats slå i armen ordentligt dessutom, och inte blir det bättre heller... Tur att man ska på utbildning måndag och tisdag och inte behöver göra några lyft. Det är datautbildning och det är min högerarm som gör ont, men det är när jag vinklar armen det gör ont, så det går bra.

1 kommentar:

Gunilla sa...

Det suger verkligen att sova bort en dag på helgen, men va tusan nån gång ibland så :)