lördag 26 november 2011

Alltid retar det nån...

Nu har man avnjutit en god hotellfrukost och ska snart samla ihop pinalerna för hemfärd. När vi sitter där i restaurangen får Morten se min tröja.
-Har du Luleåtröjan på dej! Jag hade inte på mej den igår, så han visste inte att jag hade den med mej.
-Ja, för jag tänkte att alltid retar det nån..!
Det gjorde det nog. Jag råkade passera två snubbar i matsalen och en säjer
-Ja dom har ju förlorat dom sista två hemmamatcherna nu...
När jag gick tillbaka med min kaffekopp var jag noga med att inte gå så fort förbi utan att dom skulle se min fina tröja...

2 kommentarer:

513andersson sa...

Meh...? Åker du på match och låter tröjan ligga kvar på hotellrummet?

Tina Högman sa...

Ja jag tänkte ha på mej den, men så insåg jag att jag antagligen ändå skulle ha jackan på mej så det blev bara halsduken!