söndag 29 oktober 2006

Som om det inte räckte...

I morses när jag vaknade såg jag att jag fått sms. Det var från Richy. Skickat klockan två inatt.

Brandlarmet gick nyss.

Ahmen vaff...

Pratade med honom förut. Han sa att när han skulle gå och lägga sej på hotellet i natt var det lite livat i korridoren där han bodde. Dörrar smällde och gap och sånt. Tio minuter senare går larmet... Alla får gå ut. Det var den killen som levt rövare som tydligen krossat en sån där glasruta med larmknapp.

Jag kan även tala om att jag satte färdigt solfilmen på kompisarnas bil igår. Hade ja kvar rutorna i kombiutrymmet och rutorna i baksätet.
Idag har jag förbannat ont i ryggen.

7 kommentarer:

S-Man sa...

Jösses...
Bombhot och brandlarm...

Han måste vara helt slut av all action nu när han kommer hem!?

Tina Högman sa...

Ja antagligen. Stackars honom.

greken sa...

hälsa gubben att riktiga hojar kickar man igång....

Suss sa...

Men hur gick matchen då?? ;)

Anonym sa...

Låter som en händelserik helg det där... Jag skulle nog få smått panik om brandlarmet gick! Måste ju ut så fort som möjligt, men samtidigt få med alla grejjer ifall det brinner på riktigt! ;)

Tina Högman sa...

Greken: inte vår typ av hoj

Suss: 2-0 till Modo

Trollmor sa...

Some guys have all the fun...