torsdag 19 oktober 2006

Jag har inte bara bowlingarm...

... Jag har nackspärr också. Eller ja... typ.

Telefonen ringde förut. Jag såg att numret var min kompis.
-Tina, svarar jag.
-Hej! Det var en manlig röst i andra änden. Hennes man.
Eeh... jaha?! Det var otippat.
-Jo, du har ju jobbat på Dekortext?!
-Ja...
-Jag har köpt sån där solfilm till min bil, kan du sätta på det? (Kollar man inte upp det innan??)

Jag har satt på film på bakrutan nu, det tar sin lilla tid, och jag ville inte börja med en ruta till, för jag skulle antagligen inte hinna med mer än ett, så det hade ju sett lite dumt ut...

Det var ju inte den bästa arbetsställningen jag hade, så nu är man lite stel...
Jag ser inte fram emot att ta de andra två rutorna i kombiutrymmet... Då måste jag ju knö in hela mej i bilen. Jag kommer troligtvis bli stelbent som fan.

1 kommentar:

S-Man sa...

Fa-an vad det är synd om oss!

Kramsomfan!

=I