måndag 2 oktober 2006

Dream on....

Nu har jag suttit och drömt mej bort lite...
Kollade i lite kataloger med mc kläder...
Jag är ju lite fåfäng, så allt måste ju se snyggt ut liksom. Ja mitt utseende kan jag ju inte göra mycket åt, det får jag dras med, men outfiten!
Problemet är ju att vi inte vet vilken MC vi ska ha än. Det blir nån form av touring, vi är inne på en Yamaha 1300. Fast vi vet ju inte vilken färg det blir än, helst en grå eller svart, men det får ju bli en begagnad så man kan ju inte välja färg precis...

I alla fall ska man ju se snygg ut på biken, så vi kollar in lite vad vi ska ha på oss.
Ska man ha exakt likadana kläder?? Men då kanske nån börjar tralla på "man ska ha husvagn..."
Nä, kanske likadant fast olika färger? Ja. Det blir nog bra.
Vilka färger då? Grått och svart? Rosa och blått? Såg några med inslag av gult som var snygg faktiskt. Fanns med inslag av blått och rött med.

2 kommentarer:

Suss sa...

Jisses vilka problem ni har... :)

Tina Högman sa...

Ja, det är stort!