måndag 9 oktober 2006

Got ya!

Jag slutade jobba klockan 14. Kom hem. Lagade mat tills Richy kom hem klockan 16. Grynkorv och potatismos.
Richy ska ta fram mjölken ur kylskåpet.

-Men vad är detta??
-Fruktsallad! Tänkte vi kunde ha lite efterrätt!
-Efterrätt?? (vi har det typ en gång om året eller så...)
-Ja, tänkte vi kunder fira lite idag!
-Fira?? Vaddå?
-Har inte du nåt att fira idag?
-??? (tänk tänk tänk)

(han tänker fortfarande)
-9 oktober?? Vi firar väl inget idag?
-Har du inget att fira? Men då kan vi ju fira att jag har fått en heltidstjänst då! Börjar den 1 december!

6 kommentarer:

Suss sa...

Nämen!!! Vad kul!!!!

GRATTIS!!!!!

Kramar i massor!!

Anonym sa...

GRATTIS!!! Vad roligt!!

S-Man sa...

HA!
Grattis!!

=D

Trollmor sa...

instämmer med ovanstående...ännu mindreledighet nu då?
;)

Tina Högman sa...

På det 5-veckors schemat vi har kommer jag att jobba en dag till! Skillnaden blir längre dagar. Ofta 7-17 och nu börjar jag klockan 16 när jag jobbar kväll, sen blir det från klockan 13:30 i stället.

Udden sa...

Grattis!!! Kan tänka mig att det känns bra!