tisdag 3 oktober 2006

Är det nåt fel på mej??

Idag när jag kom hem från jobbet fick jag ett sånt där infall igen.
Nu börjar jag undra lite... Vad är detta?? Är det nåt fel eller??
Fast nu var det inte så extremt som sist. Denna gången var det bara det stora badrumsskåpet, det är som två garderober ungefär. Där röjde jag runt bland handdukar, lakan, hudlotioner, mediciner och toarullar.

Sen tog jag tag i spegelskåpet och röjde runt där med. Diskade glashyllor och möblerade om lite. Flyttade lite hyllor. Jag hade nämligen köpt en ansiktscrème som inte fick plats på "rätt" hylla. Jag var alltså tvungen att flytta ner en hylla lite.

Jag hade även köpt en ny ögonskugga. Mullvadsfärgad.

Angelica sa:

-Varför köper du en massa smink för?

-Vaddådå?

-Ja, du sminkar dej ju typ aldrig!

-Jo ibland!

-Ja men du har ju massa smink!

-Ja! Och...?

-Då behöver du väl inte mer?

Nähä. Tydligen inte då.

3 kommentarer:

Trollmor sa...

Brukar inte det mor/dotter samtalet vara tvärtom...

Suss sa...

Och Angelica köper aldrig något som hon bara använder nån gång ibland??

Anonym sa...

Äh, man kan aldrig ha för mycket smink, även om man bara sminkar sig ibland :D

Om du får fler städinfall finns det ganska mycket här som skulle behöva städas ;)