tisdag 10 oktober 2006

Måste köpa Tippex...

Jo så snart ska man gå upp på heltid då! Jag har inte jobbat heltid sen innan jag fick barn. Alltså fram till februari 1993.
Jisses då, hur ska detta gå?? Det blir säkert jobbigt i början, innan man vant sej liksom.

För två år sen blev en heltid ledig, men det var en annan som stod före mej på att få heltid. Den personen har nu insett att hon inte riktigt fixar detta. Det fattade vi andra redan då, och nu har hon insett det med.
Nu blir det i alla fall så att vi helt enkelt byter schemarad. Vi tänkte redan till månadsskiftet okt/nov, men eftersom både hon och jag ska ha semester i november blev det lite invecklat, så vi tog en månad senare istället.

Jag hade ju sagt till min chef att jag ville byta avdelning, dels för att jag ville ha den heltiden och för att slippa ni-vet-vem...
Nu frågade chefen om jag fortfarande ville byta. Läget är ju helt annorlunda nu, eftersom jag inte kommer att jobba så mycket med...ja, ni vet...!
Jag har inte sagt till henne än, jag skulle fundera lite, men jag har bestämt mej för att stanna på min avdelning.

Nu måste jag åka till stan och handla. Jag hade inget Tippex hemma och jag måste ju skriva om mitt schema.

1 kommentar:

Suss sa...

Hade du inget nagellack hemma??