onsdag 10 maj 2006

Vart f** tog våren vägen??

Det här är ju skumt. Först tror man att vintern aldrig ska ta slut. Sen blir det sommar.

Hallååå??? Våren då? VÅREN?

Det här funkar ju inte...

 

Fast det är ju rätt skönt här i min badenbaden stol, 20 meter förlängningskabel och en laptop... En kall öl skulle sitta fint...! Fast vad ska grannarna säja då tro?? Titta där sitter hon och dricker mitt på en vardag... illa!

Jag har faktiskt ett eluttag här på altanen, men då var jag tvungen att sitta i solen. Det blev för varmt. Har inte vant mej vid värmen än... Lagom till det blir det väl svalare. Höst eller nåt.

 

Igår kom det upp en skylt att de skulle sopa gatorna vecka 19. Här snackar vi framförhållning. Det är ju vecka 19 nu. De brukar sätta upp den i slutet veckan innan, så kommer de supertidigt på månadagen när ingen har åkt till jobbet och det är som mest bilar på gatan. Vi tänkte att nu kommer de väl idag då, så bilen körde vi upp på gräsmattan och skåpbilen fick stå på uppfarten.

Tror ni dom kom eller?? Nähä då.

Det ser rätt fånigt ut när bilen står på gräsmattan.

 

Undrar om jag ska sätta mej i solen nu, det har blivit lite kyligare.

3 kommentarer:

Bee sa...

Du kan väl hälla över ölen i en colaflaska...?
Konstigt att en sån hurtbulle som du kan sitta å slappa
i en Badenbaden..skulle inte du ha datorn på ryggen å jogga runt på tomten medans du skriver...?..;-) 
Nee..nu var jag dum Tina...F.låt så mycce :-)
Kraam i s(t)olen..
Bill

Christine sa...

Varför bryr du dig om vad grannarna tycker?
Lennart

Susanne sa...

Ja jag hade planerat att ligga på balkongen.. I solen!! Men då kom ett skitstort moln.. Och det fanns kvar där och blockerade solen ända tills jag skulle åka till jobbet...
Just typiskt...