fredag 19 maj 2006

F'låt...

Förstår inte varför alla blev så arga på mej... Ja det blev ju som jag hoppats, mahnamahna försvann till slut ur min hjärna, fast nu verkar det ha spridit sej till alla andra som varit inne på min blogg! He he he!

Det skiter ju jag i, det är inte mitt bekymmer!

Fast jag har bytt låt nu... för säkerhets skull. Jag vill ju inte få nån lynchmobb efter mej...

 

Vi är rätt trötta på våran TV.

Vi har en 37". Den är ½ meter djup, 1 meter bred, väger ca 100 kg... Ljudet funkar inte, så vi måste köra ljudet genom förstärkaren, så vi har bioljudet. Man måste dra ur sladden för on/off knappen är paj. Dessutom måste man sätta på TV'n en kvart innan, för det tar en stund innan den lixom kommit igång...

Igår beställde vi en ny. Den kommer om en vecka.

Det blev en 42" LCD-TV, HD-klar. Blir kanon det!

Så här trött är jag på den gamla...

 

 

5 kommentarer:

Christine sa...

Du skulle tagit ur bildröret och satt in ett akvarie...
FiskTV
Lennart

Christine sa...

Kopierade din låt förresten...
Den E GRYM...
Lennart

Unknown sa...

Ehrm...Det verkar ha varit hög tid att byta TV - håller med!Kan ju inte gärna vänta tills man måste ge den en känga för att komma igång!?=D

Bee sa...

Förstår inte att nån kan va arg på dig..;-)
Är väl bara kul med lite tillbakablickar...
TV:n ser ju helt OK ut..enda felet är väl att det inte är widescreen....
Kramiz på dig
BeeKay

Susanne sa...

TACK för att du bytte låt....