söndag 14 maj 2006

Mahnamahna...

He he he... är det fler än jag som blir nostalgiska ibland?

Råkade ramla på klasikern.... eh...tja... kanske helt enkelt Mahnamahna dududududu... från Mupparna!

Höll på att avlida av skratt!! Om det var på grund av att jag mindes den från barndomen, var lite trött, eller helt enkelt därför att jag har en ytterst konstig humor vet jag inte men garvade gjorde jag!

 

Och hur fula är inte dom där... dom där...eeh... kossgrisarna?

 

Men håll med om att det är en trudelutt som man minns... den har liksom fastnat i huvet. Kanske snarare etsat sej fast... HJÄLP! Hur får jag bort den...??

 

Jag la in den på mediaplayern, för jag tänkte om den finns där kanske den försvinner ur mitt huvud?!

 

Mahnamahna dududududu mahnamahna dudududu....

 

7 kommentarer:

Bee sa...

Var detta nödvändigt Tina...??
Får ju skrattkrupp..å mardrömmar om rosa kor....
Men om det är så du vill ha det så....
Dyker jag inte upp imorrn så har jag skrattat ihjäl mig....
Kraam på dig iaf
Bill....Mahnamahna dududududu mahnamahna dudududu

Unknown sa...

Dom var och är härliga, brukar skicka lite muppklipp ibland för att lätta upp stämningen. Ha nu en bra dag och sköt om dig
Vicke

Ulricas Spaces sa...

Jag älskade mupparna när jag var liten o tittade på tven. Man var ju bara tvungen att titta på det o jag kan hålla med dig om att man får ont i magen av skrattandet till den låten. Kan ju vara uppiggande en dålig dag *S*
 
Kramar Ulrica

Susanne sa...

Kossgrisar???? Ehh.. Ja...

Unknown sa...

I media playern?Var då? Var är den??Är det för att jag kör Firefox som jag inte kan se den???Annars kan jag bara skriva under på att det är en truddelutt som verkligen sätter sig på hjärnan.Problemet med låten är att den egentligen inte har något slut, så om man får den på hjärnan... kan man ju få gå omkring med den EN HEL DAG!!!Jösses ja...=D

Udden sa...

Ja, det blir mest ryrningar.. tänk vad vi fick titta på... lurviga otäcka grodor som stojar runt... Och på detta.. vilse i pannakakan... Man förstår ju, varför man blev så knäpp!!!

Christine sa...

Usch Tina!
Nu har den satt sig och försvinner inte.
Är flera dagar nu...
/Christine