fredag 12 maj 2006

Snillen spekulerar...

Jobbade till klockan fem idag. Cyklade hem, fyllde vatten i vattenflaskan, bytte skor och tog bilen in till stan.

Först var jag tvungen att åka till systemet. Vi hade bara sex öl hemma, det räcker ju inte hela helgen... Köpte sex öl till, och så två Aqua Tini lemon till mej och två Halmstad jordgubb X-strong till Richy.

 

Sen åkte jag upp till Råda, skulle träffa Suss där klockan sex. Vi hade väl gått sisådär 1½ timme när jag får ett SMS.

Det var från Richy, och följande SMS-dialog utspelar sej:

 

-Mmm... kall öl!

 

-Ååhh... svettig armhåla och fesljummet vatten!

 

-Vad säjer du, har du ont i ljumsken?

 

-Goddag yxskaft jag sa fes-ljummet inte ljumsken!

 

-Mmm... kall öl!

 

-Vad du tjatar! Jag är fortfarande svettig och har fesljummet vatten!

 

-Mmm... det är jättegott med kall öl!

 

-Jag har sex öl och fyra cider, vad har du?

 

-Hmmm, säjer jag inte.

 

-He he!

 

-Kan det finnas nån starkcider?

 

-Vet jag inget om. Har du köpt nån?

 

-Shit!

 

-Ja det kan man säja! Alla verkar ha gödlsat här!

 

-Har dom bajsat?

 

-Ja, alla kossorna på en gång!

 

-O SHIT!

 

Ja jisses... IQ fiskpinne...

 

3 kommentarer:

Bee sa...

Å jag som har undrat hela dan hur dialogen mellan friska raska hurtbullar skulle låta...Nu vet jag..
Tack Tina...tror jag vilar en stund till ;-)
Bill

Unknown sa...

Ett mycke givande sms eller??
Hoppas du inte har ont i håret idag efter gårdagen!!
Ha en skön helg och sköt om dig
Vicke

Susanne sa...

Ja han e bra konstig din man.... Passar ju dej perfekt!! ;)