onsdag 10 maj 2006

Ett kundmeddelande...

...Alla som ska betala med betalkort får gå och ta ut pengar i automaten utanför! Våra datorer fungerar inte! Endast de som ska betala med ICA kortet kan betala med kort...

 

Ja så lät det i högtalarna när jag handlade förut. Rusning till bankomaten blev det. Som tur var hade jag handlat klart precis, så jag var bland de första i kön... Ibland händer det...

 

  

 


På vägen ut med mina varor såg jag en syn. Jag skämdes å hennes vägnar... Borde väl inte säja så, men en kvinna i 40-års åldern som går klädd i en strandklänning, en sån där knälång T-shirt (eeh...80-tal) i mintgrönt (VÄLDIGT 80-tal) och dessutom har mycket håriga ben (typ stenåldern) är ganska tragiskt att se...


 

5 kommentarer:

Bee sa...

Ps.  fotade du "tanten" eller är det Richy som fått stå modell? ;-) D.s

Bee sa...

Mmmm..jag vet det...frugan klagade på det ikväll....det funkade inte på en timma...fast när jag kom å hämtade henne så funkade det igen..tur det..för jag hade inga cash..å var för långt till bankomaten...om man inte är hurtbulle vill säga..;-)
Kram / BeeKay

Christine sa...

Snällt att hon gick med på att du tog en bild...L

Susanne sa...

Ja men du.. E det inte mordent med 80-tal??? All inclusive eller nåt??

Unknown sa...

Hmm, åttiotalet är väl mode igen? Men alltså, ser bliden framför mig speciellt eftersom har fått visuell hjälp med benen :) Hoppas jag aldrig bli sånn!!