måndag 18 september 2006

WTF...?

Jag fick ett paket att hämta ut på posten i fredags. Skåpsluckan till vitrinskåpet förstod jag, men jag hann inte hämta det förrän idag.
Det var ett mycket plastigt paket.
Först slet jag/virade upp några varv av nån sorts plastfolie och tejp.
Sen var det ett lager sån där bubbelplast. Ett lager var det inte, det var ett ark som var 1,5 gånger 1 meter stort, så det gick ju flera varv runt.
Sen var det... jajamen, ett lager till med 1,5 gånger 1 meters plastark.
Och ytterligare ett....
Och så ett till.
Till slut kom jag fram till en brun kartong. Den var dubbel. Och en himla massa tejp.
Äntligen kan jag öppna lådan... men vaff... Ytterligare ett varv jäkla bubbelplast!

Sen var det ju inte det enklaste att få luckan på plats, eftersom skåpet står upp, arbetsställningen var inte den bästa.
Men nu sitter i alla fall luckan där...!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men Tina...äääälskar inte du bubbelplast??
Det gör väl alla..?
B.

Trollmor sa...

GRATTIS!

Suss sa...

Men tänk vad mycket bubblor du kan smälla nu!! :D

Trollmor sa...

Tina! det finns en liten utmaning på min sida...