torsdag 14 september 2006

One to go...

I morses när jag tog svängen till busshållplatsen såg jag en blå damcykel långt in i en trädgård, men jag kunde ju inte bara klampa på och gå in och titta. Christoffers kompis bor där, så jag ska kolla med honom när han kommer hem från skolan.

Jag har bakat en smörgåstårta nu, och när jag var klar tog jag Angelicas cykel och cyklade gata upp och gata ner.
Rätt som det var hittade jag Koffes cykel! Jag fick leda båda cyklarna hem, och på vägen hem hittade jag Richys cykel.
Nu är det bara min kvar då.

2 kommentarer:

Suss sa...

Grattis!! :) och lycka till med ditt cykelletande!!

Anonym sa...

är det våra f.d grannar som flyttat dit?
här försvann massor förut...men sen den familjen flyttade har det varit relativt lugnt...kan bara säga..Lycka Till..
Kram / B.