söndag 24 september 2006

Sån är jag!

Fick ett SMS häromdan:

Beskriv mej med ett ord! BARA ETT! Sänd det ordet till mej, och sänd detta sms till 5 vänner och se vilka konstiga beskrivelser du får tillbaka!

Ok, det verkar ju vara kul! Jag skickade tillbaka ett ord till den jag fick det av och skickade till ett gäng kompisar. Detta fick jag tillbaka:

  • Kärlek (ok det var från Richy så han är väl lite partisk)

  • Ansvarsfull (man tackar)

  • Pysslig (stämmer bra)

  • Sprallig (inte helt otippad)

  • Snurrig (väntade på att den skulle komma...)

  • Nice (nice??)

  • Festglad (party, party!)

  • Humoristisk (vad trist det vore annars)

3 kommentarer:

Suss sa...

Konstigt.. jag fick oxå sprallig... ;)

Anonym sa...

Av det jag har läst från din blogg låter det ju som ganska bra beskrivningar. Förutom Nice då, vad beskriver det liksom?

Tina Högman sa...

Ida: Ja det undrade jag med...