söndag 24 september 2006

Lite efter...

Det är konstigt. Jag får ALDRIG köra bil. Utom när man dan efter en fest ska köra hem. DÅ får man minsann köra.

Richy körde de 30 milen till Västervik. Vi kom fram strax efter 19. Vi grattade U på 40-års dan, och kånkade upp väskan till gästrummet, där E bäddat.
-Nu får ni ta varsitt STOOOORT glas med bål, för ni ligger efter!

Trevligt hade vi. Vi var väl sådär 20 pers. Tyvärr blev det så att de flesta åkte hem mellan 12 och 1 på natten, för chaufförerna ville hem...
E's bror skulle åkt med, men han ville stanna, så vi fortsatte partaja, vi tog en bastu, käkade lite smörgåstårta vid halv tre eller nåt. Sen gick vi och la oss. E's bror fick sova i soffan.

Dan efter sa E att hennes brorsa sagt till U att han blivit förälskad i mej!
Jisses då! Jag hade väl mina misstankar, för han höll sej hela tiden intill mej, och han tittade på mej hela tiden, fast ändå tänkte jag neheee...
Fast så mycket förälskelse blev det nog inte av det, jag misstänker att det går över under dagen... Fast visst blir man smickrad!

Ja så fick jag köra från Västervik till Jönköping. Där stannade vi vid farmors grav och satte lite blommor i en vas. SEN kunde Richy köra.

1 kommentar:

Suss sa...

Nyktrade han till av blomvattnet eller?? :P