fredag 22 september 2006

Snygg men kantig.

Richy har en ny mobil.
Avundsjuk?? Jag? Hepp... inte då... En kantig Sony Eriksson K610I vill jag inte ha.
Fast den var rätt snygg för att vara en Eriksson. Jävligt snygg... fast kantig.
Och ny.
Min Nokia 3220 är 2 år nu.
Fast VARFÖR har Richy en ny mobil då, kan man ju undra.
Jo han tappade sin Nokia 6630 i golvet.
Funkade.
Skulle stänga av den.
Gick inte.
Tog ut batteriet.
Inte smart.
INTE smart alls.
Gick inte sätta igång den igen.
Stendöd.
Allt i telefonminnet.
ALLT i telefonminnet...

Får jag välja har jag nog kvar min gamla mobil med alla nummer kvar.

1 kommentar:

Suss sa...

Haha.. Ja så det kan gå...
Tänk när jag tappade min mobil från tredje våningen rakt ner i ett stengolv!! Inte smart..
Fast den funkade ju ändå.. Ja ibland i alla fall... :)