fredag 22 september 2006

Ska jag åka till Las Vegas?

Vi köpte två Trisslotter våras.
Sen har vi vunnit... 25 eller 50 spänn varje gång.
Idag hämtade jag ut en ny lott för 25:-.
Richy ansåg att han skulle skrapa 5 rutor och jag 4 för det var han som vann på den sista gången.
Ok. Det kunde jag gå med på.
Jag skrapade två rutor. En mille och hundra spänn.
Så skrapade Ricky .
Så skrapade Christoffer en ruta. Och sen jag. Och sen Richy.
Då hojtar Richy att han vann 100:-!
Han lägger lotten på bordet och då kommer jag på att det är ju en ruta till!
Jag snor åt mej lotten, Richy flyger på mej för han kom på samma sak, man får ju gångra 1, 2 eller 10 gånger!
Christoffer snor lotten medans jag och Richy brottas i soffan.
Vi kommer fram till att Koffe kan få skrapa, så säjer Richy:
- Men du måste skrapa fram gånger 10!
-Jajamen säjer Koffe.

-Det blev 10!
-Ja säkert, säjer Richy och snor lotten...
-Va faan... det blev 10...!

Ja, vi vann 100:- gånger 10!
Nu undrar jag om man kanske skulle spela Bingolotto. Eller åka till Las Vegas.

3 kommentarer:

Anonym sa...

*suck* och jag som var så glad över min trissvinst jag fick idag....25kr*2. Tack för det. *L*

Suss sa...

Nämen se där ja!!
Grattis!!

Anonym sa...

Det var verkligen illa skrpat av er alla. Grattis till er STORA eller ska jag säga lilla vinst.

Hur gick det i brottningsmatchen? Vem vann där??

Kramar Ulrica