tisdag 5 september 2006

Carlsberg - probably the best beer in the world...


Ja nu är den klar, mittt skåp med vitrin. Det var roligt att bygga. Jag snodde ihop den på i runda slängar 11 timmar
När jag höll på att spika fast panelen på baksidan plingade Suss på dörren, just som jag skulle ta ett kliv över skåpet, som låg i nåt som liknade framstupa sidoläge. Jag fastnar med foten och det bröttlar till väldans, Suss blir livrädd, eftersom hon precis klev in och hörde det, men såg inget. Jag fick faktiskt lite ont i foten, men det kunde jag ju inte med att visa, det var ju lite klantigt alltihop.

Sen skulle man möblera om i skåpen. Det var tråkigare. Ganska mycket tråkigare. Så tråkigt att jag fick ta en bärs under tiden. Fast det tyckte jag att jag var värd faktiskt...
Det är fortfarande lite tomt på hyllorna i den övre delen, vi får väl se vad jag känner för att ställa dit.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Förbaskat snyggt blev det oxå Tina...
Men hur gick det med foten då?
Även om man är USK:a kan man ju bli skadad..jooo..säkert..;-)
Kram för ett snyggt jobb...å blååås på foten/ B.

Suss sa...

Äsch.. SÅÅÅ rädd blev jag inte!!
Mest lite.. paff!! Hade ju inte väntat mej ett bröttel när man kommer och hälsar på!

Trollmor sa...

När vi varit på IKEA och handlat brukar Trollfar kräva minst en öl för varje möbel han ska sätta ihop, tur att vi inte brukar handla så många möbler åt gången, då skulle det väl se ut som "Villa uppåner" hemma hos oss...mer än vanligt alltså! Och JA vi är stenhårda på våra könsroller-jag handlar,han skruvar...

Tina Högman sa...

Trollmor: Jag gjorde ett kul test en gång, hur mycket tjej resp. kille man var. Jag blev 70% kille och 30% tjej... Det kanske förklarar könsfördelningen i vårt hem: Jag skruvar, mecklar med småelektronik, handlar, pysslar om blommorna, städar. Richy klipper gräset och lagar bilen.

S-Man sa...

Hey!!!
Inte illa kämpat...

=D