onsdag 20 september 2006

Jaha... hm...

4 jobb jag haft

  • Vårdbiträde
  • Undersköterska
  • Dekoratör inom reklam
  • Telemarketing

4 filmer jag kan se om och om igen

  • Sagan om ringen-trilogin
  • Black hawk down
  • Day after tomorrow
  • I, Robot

4 städer jag bott i

  • Uppsala
  • Vinninga
  • Söne
  • Lidköping

4 TV serier jag ser på

  • CSI (ALLA CSI, även Miami och N.Y)
  • Lost
  • Invason
  • Alias


4 platser jag vill besöka

  • Island
  • Egypten
  • USA
  • Inka-leden


4 typer av webbsajter jag besöker dagligen

  • Google
  • Aftonbladet
  • hobby-sidor
  • Blogger


4 Favoriträtter

  • Black & white
  • Tacos
  • Lax med räksås
  • Kyckling med ris och mangoraja

4 ställen jag känner mej bekväm

  • Hemma
  • I naturen
  • Med kompisar
  • På en bar *asg*


4 jag utmanar

Har redan blivit utmanad med denna för nåt halvår sen, så jag utmanar alla som jag inte utmanade den gången…

3 kommentarer:

Suss sa...

Jo det har man ju förstått...
Att du känner dej bekväm i en bar alltså!!!
Särskilt när kontot e sprängfyllt med kosing!! ;)

Tina Högman sa...

Ja det där kontot är det väl lite si och så med...

Prinsessmamman sa...

Storstaden Söne. Ojoj! *Fniss*