torsdag 15 december 2005

Fortfarande ingen julstämning...

Jag satte mej vi köksbordet och skrev alla julkorten. På 30 stycken hade jag en bild på barnen, kortet tog jag i höstas nere vid bäcken vid mitt jobb. Resterande fick ett vanligt.

Fast inte blev det nån julstämning, trots att jag satte på en jul CD...


Nu hoppas man på glöggen i morn då, att det ska funka.


Nu ska jag snart till jobbet. När jag slutat ska jag in till stan en sväng. Angelica och två av hennes kompisar ska till stan och julhandla lite, och sen ska de på bio och se King Kong, jag lovade att hämta dem. Gillar inte att de ska ta bussen hem klockan tio på kvällen. De tycker att de är jättestora, men två 12-åriga tjejer och en kille på 13 tycker inte jag är så stort.

  

7 kommentarer:

Christine sa...

Ta starkvinsglögg så blir det iallafall stämmning..Minns när storepojken var 13-16 år...Tack för att den tiden är förbi..Lennart

Linda sa...

Samma brist som här med andra ord!Ändå har jag och ungarna på jobbet slagit in julklappar och tillverkat julkort hela dan...Stämningen vägrar infinna sig, och glöggen har jag provat - blev ingen som helst skillnad.. :(Kram på dig!

Jenny sa...

Som här då.. fast jag vet iofs delvis varför.. men Vildan, hon har julstämning i hela kroppen *L**kram*

ulf sa...

rätt resonerat!

Susanne sa...

Trallalalalaaaa!!! Jag är så glad!!! Så jag skiter faktiskt i om du inte har nån julstämmning... :P

Udden sa...

Tycker mig känna en doft av dåiden här oxå.... King kong... Nu låter jag tråkig.. men den filmen var ju aldrig bra.. kan den vara det nu?????Hoppas att julstämningen infinner sig!!!!

Unknown sa...

Hoppas julstämningen infinner sig snart. Tittar förbi för att önska dig en god jul och ett gott nytt år. Åker nämligen hem till föräldrarna imorgon och surfa via modem är bara tråkigt, så blir inget bloggande på ett ganska bra tag! Kram