söndag 4 december 2005

Extreme room makeover, del 1

Igår tapetserade vi Angelicas rum. Blev riktigt läckert med grå tapet och graffiti bård i blått, grått och svart.

Förut tog jag och Angelica en tur till Jula. Vi köpte knoppar till garderobsdörrarna, och krokar att ha på väggen. Allt går ju i blått, svart och grått, så träknoppar tyckte vi inte passade på bra.

 

Garderoberna ja... Vi har lite planer för dom. På ena dörren tänkte vi sätta en stor spegel, på den andra är vi inne på att måla med magnetfärg, så hon kan ha det som anslagstavla, istället för att hänga upp en tråkig kork-pryl.

3 kommentarer:

Christine sa...

Magnetfärg...Fräckt och smartL

Unknown sa...

Håller med! Roligt med magnetfärg! När jag nån gång i framtiden skaffar mig en lägenhet ska jag nog oxå ha sånnt, eller sånn färg som man kan skriva med kritor på :)Ja, jag hoppas på att nyckelbenen kommer fram snart jag oxå. Men kanske inte så troligt med tanke på att det är jul snart. För många frestelser. Men blir nog vårens mål :)

Susanne sa...

Ja det ska bli spännande att se det slutliga resultatet!