fredag 2 december 2005

Aj som f'**!!

Ja så sa jag i morses när jag skulle till jobbet.

Klockan är tjugo i sju, jag är lite yrvaken och mest rufsig i håret.

Det var lite kallt, så långkalsonger, mössa och vantar på. Fepplade lite med cykelnyckeln, man är inte ursmidig med fingrarna med vantar på.

 

TJONG! SPLADONK!!

 

Så sa det när jag planade ut på en jäkla isfläck.

 

Och ont som fan i arschlet fick jag. Det är faktiskt fortfarande jätteömt.

Stackars lilla Tina...

 

Nu är jag dammig också. Vi ska tapetsera om i Angelicas rum, så min pappa var här förut, hjälpte oss att slipa och greja. Vi fick ju slipa hela väggen, för den gamla tapeten var krånglig.

Nu är förarbetet klart i alla fall, så imorn klockan 10 kommer pappa, så då ska vi tapetsera.

2 kommentarer:

Susanne sa...

jag klarade mej från att plana ut...

Udden sa...

Hjälp så otäckt.. hur gick det med cykeln????? *asg*