måndag 29 januari 2007

Visste jag väl...

I går eftermiddag fick jag ett SMS från Suss.

"Nu är det dags. Nu åker vi till BB"

Hela morgonen har jag väntat. Tänkte duscha, men det går ju inte. Tänk om hon ringer??
Angelica ville jag skulle skicka ett SMS.
När jag och Christoffer käkade frukost sa jag:

-Ja nu får vi se om du får en kusin idag då!

-Mm. Och jag undrar när mitt Nintendo Wii kommer! (vaddå kusin?? När man väntar på Nintendo Wii?? Det är ju olika hur man prioriterar...)

Till slut ringde det!

Jag har blivit moster! Suss fick en pojke tidigt i morses!

Jag har liksom vetat hela tiden att det skulle bli en pojke.
En del "känner" ju det på varenda gravida mamma, det gör inte jag, jag har "vetat" vad mina egna ska bli, men inget mer.
För några år sen fick en kompis till mej barn. Vi står varann väldigt nära, då var jag också bombsäker på att det var en tjej.
Likaså har jag varit säker på att Suss skulle få en liten kille!

Så nu vet ni det! Det blir väl lugnt på hennes blogg ett litet tag nu. Jag berättar inget mer, det får hon göra när hon orkar ta tag i det igen! Fast jag vet vad han ska heta...!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Tina till at du blivit MOSTER!

Visst e det en härlig känsla.. själv e jag moster te 3 spelevinkrar =)

Å jag tror oxå jag vet namnet..men de kan ju ha bytt under tiden ...

Hälsa till Suss om du åker å snussar lite bebis =)

/ Annica

Trollmor sa...

Ha jag visste det! jag skrev det på hennes blogg att hon var en "killmorsa"!

Grattis Tina visst är det häftigt att vara moster! Jag är ju det till två skitungar....

Anonym sa...

Jag vet också vad han heter den lille knodden :)

Trollmor sa...

Det vet inte jag!