fredag 5 januari 2007

Hur tänker män egentligen?

Jag har en sån där helt vanlig extremt tråkig hushållsrulleshållare på bänken brevid spisen.
Förut såg jag på den, det såg konstigt ut på nåt sätt. När jag funderat en stund såg jag att det satt en vanlig toarulle där. Fast det såg ändå konstigt ut liksom.

Varför sitter det en toarulle där?

Äh, jag hittade ingen sån där annan!

Ja men det har vi ju alltid haft under diskbänken! (vi har bott i huset i drygt 8 år...)

Jag tar fram en hushållsrulle och ska ta bort toarullen. Då märker jag att själva papprullen från den gamla hushållsrullen sitter kvar och att toarullen sitter ovanför den!

Mäh! Har du inte tagit bort den gamla rullen?

Njae, jag tänkte att den syns ju bättre så!

3 kommentarer:

Suss sa...

Haha!! Ja men han FÖRSÖKTE ju vara smart i alla fall!!!
(även om han pga detta snarade hamnade i kategorin "precisväck"

Sabina sa...

*ASG*

Prinsessmamman sa...

För det är ju DET som är det viktigaste, att pappret SYNS?!!?!