fredag 26 januari 2007

Märken och minoriteter...

Jag är ingen märkes-bög. Visst är det kul att köpa nåt plagg ibland med nåt dyrare märke, men inte så jag har många precis...
Pryl-bög får jag väl erkänna att jag är, vill ha mycket grejer, men inte märken.

Utom idag. Köpte mej ett par Levi's..! Och samtidigt köpte jag Wranglers till Angelica.
Fast det klart... även en undersköterska har råd med märkeskläder när det är 75% rea! Bägge byxorna gick på 424:-!

Imorn ska jag till MC-mässan i Stockholm. Vi åker buss, 50 stycken. 49 killar och jag. Jag verkar vara nån slags minoritet för närvarande.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jisses amalia då hade jag stannat hemma :p

Lr inte ...för mannen följer kvinnans lag! Så ut å shoppa med dem allihopa nu.

Du kan ju hitta flera billiga märkesvaror.
Speciellt i Sthlm =)

Ha en trevlig kväll.


/Annica

Anonym sa...

Hej! Spännande att se om det lyckas att lämna en kommentar idag.
Jag har försökt 3 ggr - men kommentaren läggs inte ut. Men - din dotter har faktiskt rätt du är lik doktorn i Providence. Speciellt över ögonen! Så du är lik en kändis. Hoppas du har haft trevligt på Mc-mässan och att inte väglaget var för besvärligt! Får önska dej en skön söndag - och hålle tummarna för att denna kommentar går att lägga ut! Kram fr Nanne

Suss sa...

Hoppas era nackar klarade sej någorlunda!! :-D