onsdag 24 januari 2007

Trött...

I somras var jag väldigt trött. Jag ringde min läkare, som tog ett Hb. Det var 121. Helt OK.
Tröttheten kom väl an på att det var varmt trodde jag. Jag har det lite jobbigt när det är varmt. Jag svettas lätt, och förlorar på så sätt vätska. Pga att jag opererat bort min tjocktarm är jag känslig för vätskeförlust.

Jag är fortfarande trött. Nu har jag gått upp på heltid. Är det därför jag är trött?
Folk säjer att jag är så blek. Jag har alltid haft ljus hy, och solen har inte skinit på evigheter. Är det därför jag är blek?

Jag får hjärtklappning ibland. Jag blir yr i huvet då och då.

Jag äter ju järntabletter. Jag borde väl inte sjunka i blodvärdet då heller? Jag får väl ringa sjukhuset och se om nån läkare vill ta tag i det här.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Uscha ja det borde du göra. Hoppas att det rättar sig till.

Blodvärdet borde ju vara bra om du äter järntabl.

Det löser sig säkert.

Krya på dig.

Kram Annica

Anonym sa...

Ja vännen..det måste du kolla upp..
Du har kanske jobbat för mycket..dax för vilopaus..några dar..
Kraam / B.

Suss sa...

Ja du ser lite blek ut.. Men sen är det ju vinter också.. :-)
Men be att kolla värdet du! Bättre att veta än att gå och undra.. :-)