måndag 29 januari 2007

Varför blir det alltid så?

Var som sagt i Stockholm i lördags, på MC-mässan.
Åkte dit i en bautabuss, en sån där dubbeldäckare. Jag och Richy satt i varsin snurrfåtölj längst fram, på övervåningen. Varje gång det kom en viadukt duckade vi.
Blev inget köp direkt. Richy beställde ett par crosstövlar.
Vi pratade med gänget i FJR-klubben. Det är konstigt. Vad vi än ger oss in i, slutar det med att vi blir angagerade i nåt.
Kickoffen ska ju vara här, och vi kan bli upp emot 120 hojar. Vi kommer att dela upp oss i 4 grupper. Richy ska leda den ena.
Och jag, jag ska visst ansvara lite för FJR-tjejerna. En annan tjej från Skåne är ensam om det nu, men nu ska visst jag vara med också...

"Det blir bra, då kan jag presentera er på kickoffen, så folk ser hur ni ser ut."

Usch då. Ska alla stå där och titta på mej...!

Inga kommentarer: