fredag 19 januari 2007

Pokerfejs...

Jag har inget pokerfejs. Inte det minsta. Folk kan läsa mej som en öppen bok. Nu har jag slutat att ens FÖRSÖKA.

Utom en gång. Då hade jag pokerfejja jävlarimej!
Det var i gymnasiet. Typ sååå längesen. Jag och en tjej till fick en idé. Vi tyckte den var lite kul faktiskt.

Så här gjorde vi:

*gå lite på stan*
*babbla och fnissa som bara tonårstjejer kan*
*få en idé*
*fnissar åt idén*
*går in på Lindex*

-Jo vi undrar, har ni äpplen här?

-Va?

-Har ni äpplen här?

-Äpplen?

-Ja!?

-Eh nä. Vi har inga äpplen.

-Nähä. Det var synd.

*går ut från Lindex*
*går en bit bort*
*bryter ihop av skratt*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vill önska dej en riktigt skön och trevlig helg.
Hoppas att allt är bra med dej!
Lämnar en liten bukett av dessa cybertulpaner till dej!
Var rädd om dej!
Kram fr Nanne
(och så kanske några äpplen, fniss)

Anonym sa...

Hihi, hade varit lite roligt att se minen på hon som jobbade på lindex :)

Suss sa...

*fniss*
Impad att du lyckades hålla minen!! :-)

Trollmor sa...

Hahahaha JAG VAR MED och JAG MINNS!!! fattar inte hur du klarade det....muhahahahaha

aj, nu fick jag ont magen...