lördag 22 april 2006

Karlar...

Igår bastade vi, jag, Richy och Christoffer. Mycket skönt. Man känner sej så ren och fräsch efteråt.

Christoffer gick ut först. Efter en stund hojtar han att duschen är ledig.

Jag går ut. Då säjer Koffe:

 

-Jag känns kladdig fortfarande.

 

-Men du duschade väl?

 

-Jaa.

 

-Och du tog tvål?

 

-Tvål?? Nää....Ska man det??

 

 

Nähä, då fick jag gå in i bastun igen och Christoffer duschade, denna gången med tvål...

Jag går ut igen. In i duschen. Vattnet strilar ner, jag står och blundar med ansiktet upp mot duschstrålen.

 

TJOFF PLASK OOAAAAAH MOAHAHAHAHA VAFFASEN MOOAHAHAHA

 

Översättning:

TJOFF= En spann kallvatten slängs rätt på mej.

PLASK= Vattnet fortsätter sin bana på golvet och väggen.

OOAAAAAH= Jag blir livrädd.

MOAHAHAHA= Richy asgarvar.

VAFFASEN= Utbrister jag när jag fattar vad det är frågan om.

MOAHAHAHA= Richy garvar fortfarande...

 

Föra gången vi bastade vad det snö, då fick jag en snöboll på mej. Nu hade snön smält, så jag trodde det var lungt.

Ack så jag bedrog mej...

4 kommentarer:

Susanne sa...

Men denna gången behövdes ingen repris för att "någon" (läs:Jocke) fastnade med kameran i dörrhandtaget.. :)

Unknown sa...

Huu sicka busfrön du har....
 
 
Iskallt vatten brrrrr..
 
Bara att ge igen Tina man får ju tänka på att kvinnor e smartare än män =)
 
 
/Annica

Christine sa...

Verkar som din karl älskar dig.......?
Mys
Lennart

Bee sa...

Å du är väl redan i full gång med planering...
"Tid För Hämnd"...starring Wild Tina...offer Richy...
You go girl...!!
Kramix / BeeKay