torsdag 6 april 2006

Gone...

Ju nu blir det tyst på mitt space ett tag!

 

I morn direkt efter jobbet åker vi till Kiruna. Just nu tog jag ett litet break i packandet. Christoffer kommer snart hem från skolan, så jag ska hjälpa honom att packa lite.

 

Jag jobbar till 21 i kväll, så när jag kommer hem ska vi packa ut i bilen så allt är klart att dra direkt imorn.

 

Första anhalten blir Gävle, där vi övernattar hos Richys bror. Tidigt nästa morgon sticker vi allihopa mot Kiruna. Beräknar vara framme på lördagkvällen vi 18-tiden eller nåt.

 

Det finns lite möjlighet att jag kan hitta en dator och blogga lite, men det är inget jag kan garantera.

 

I alla fall tänker jag ha det himla kul, mycket skoter, en del öl och allmänt gôtt!!


Jag borde väl fått ihop några bilder att slänga ut på bloggen när jag kommer hem! Vi kommer väl hem på Annandag påsk tror jag.

 

Ha det så bra allihop! Det tänker jag ha!!

 

Kramar!  I'm gone...

6 kommentarer:

Bee sa...

Ha det såå jättekul Tina...å duuu..inte för mycket öl..;-) tänk om TV kommer dit...
Räcker ju med syrrans äventyr...hihi
Vi hörs...Kramar / B.

Susanne sa...

Hurs ka vi klara oss.....??Jaja.. bara att göra det bästa av situationen..
Ha riktigt skoj nu!! Jobbarkompisen e avis på er skotertur.. hihi

Christine sa...

Så du saknar vintern redan?
Så mycket att du åker till Kiruna för att få mer vinter....Lennart

Unknown sa...

Oh, vad härligt att åka till norra Sverige!!! Vill oxå! Tänk, åka skoter, grilla korv, sola och allt annat härligt man kan göra! Ha det jättebra!!!!

Ulricas Spaces sa...

Hoppas att du får det otroligt skönt där o att du kan vila upp dig md, men oftas så blir det ju inte så när man far iväg.
 
Kramar Ulrica

Sara sa...

Glad Påsk!
Hoppas ni får de gôtt där uppe. Var halvvägs upp för 14 dar sedan (tror jag de var) fick över en 1/2 meter med snö.
Kör försiktigt.
Kram
Sara