lördag 28 april 2007

Goodbye and thanks for all the fish...

Såg precis på Independence Day.
Gillar filmen skarpt.
Ok, den är jävligt amerikansk och patriotisk, men den innehåller tre av my favourite stuff:

  1. Jag gillar Will Smith.
  2. Jag gillar Science Fiction.
  3. Min dröm en gång var att bli... garva inte, det är faktiskt sant, och det är fortfarande... stridspilot.

Jag kommer att disappeara några dar. Ett par kompisar har en stuga i Fiskebäckskil. Imorn slutar jag jobba kl. 15:00. Då tar jag bilen och Angelica och åker till stugan. Richy och Christoffer tar hojen. Kompisarna är redan där.
Hem åker jag och Koffe och Angelica åker med Richy.

Om nån undrar över titeln... ni är inga Science Fictions Fans I suppose... It's sad it had to come to this...

Ni får gärna fråga... *fniss...*

Puss & kram

2 kommentarer:

Trollmor sa...

Du, glöm inte handduken!


;)

Tina Högman sa...

Trollmor: Klart man inte glömmer handduken! Det viktigaste!