fredag 21 juli 2006

Vi drar till fjällen....

...fest hela kvällen...
Nä, det blir det inte riktigt.
Vi passerar mest fjällen. Vi ska till Norge. Kompisen ska flytta hem, så vi ska ta vår skåpbil och lasta det sista. Typ 80 mil enkel resa.
Jag jobbar till 17 imorn, sen hem en sväng och sen åker vi. Jag får väl sova i bilen, Richy ska ta en tupplur mitt på dan, sen får vi se om vi stannar nånstans och sover lite på vägen.

Jag har lyckats smitta Richy med nån slags Corvette-feber... Snabba bilar har jag alltid gillat (trots att jag är en tjej) och jag har liksom blivit jäkligt tänd på en Corvette Convertible.
Han har börjat leta på Blocket och Bytbil...
Vad har jag ställt till med nu...???

Nu har vi hittat BILEN!!


Visst är den läcker???

Till Suss: Inte ens du kan säja annat!! Om du tar ett mindre lån på sådär 250 papp kan du och Richy lägga ihop till mej i 40-års present!!
Den går nog ner i pris tills dess, för nu kostar den 800 000:-.
Tyvärr är den blå, och färgen är lite FÖR lik den vi färgen som vi har på ST200'n.

3 kommentarer:

Susanne sa...

Hmm.. Ja det va ju... billigt...
Men vi kan göra så här: Richy köper bilen och jag köper pippigul färg, så kan du måla om bilen!! jag kan hjälpa dej om du vill...

Udden sa...

Du.. jag har närmare till min födelsedag... så det måste ju betyda att den är borta innan din födelsedag... sorry...

Christine sa...

Var gör ni av barnen???
L