söndag 16 juli 2006

Mycket grillat blir det...

I fredags var vi hos ett par kompisar här i byn och grillade lite.

Dan efter ringde några andra kompisar som bor en mil härifrån och frågade om vi hade lust att komma hem till dom på kvällen och grilla!

 

Richy föreslog en cykeltur. Jag tyckte det kanske skulle bli jobbigt för Christoffer att cykla en mil, och sa att jag kunde köra. Angelica är borta i helgen, hon är med en kompis med deras husvagn.

Sen pratade vi med Christoffer, och han vill helst cykla säger han.

 

Man ser mycket mer då, för när man åker bil går det så fort!

 

En lite udda kommentar från en grabb på snart 12...

 

Men vi trampade dit, och när vi kommit dit säger de att de bjudit hit några fler, de vi var hos på fredagen!

 

Båda dagarna var trevliga, vi åt och drack gott. När vi cyklat hem igår föll jag nästan ihop innanför dörren. Jag la mej i sängen och det tog inte en minut innan jag stensov...


 

1 kommentar:

Bee sa...

Låter som ní har uppfostrat Cristoffer till att bli ännu en
hurtbulle..;-)
Hoppas du är lite piggare nu...snart är det väl dax för Skottland...?
Ha det gott..