måndag 17 juli 2006

Ont i huvet...

Vi fick lite problem nu. Vi ska ha en GPS när vi åker till Skottland. Den kopplas till cigguttaget i bilen. Problemet är att vi även har en kamera varnare. Inte en LASER varnare. Dom är ju olagliga. Vi har en  ----> sån här.

Den sitter ju i samma uttag.

 

Nu skulle Richy bonna ihop nåt så vi kunde ha båda ikopplade.

Jag ska vara snäll och hjälpa till. Richy sitter på passagerar sidan och pillar in kabeln i ett hål så den kommer ut på andra sidan, på förarsidan, där jag sitter ihopkrypen halvvägs under ratten för att få tag i den.

 

Till historien hör också att det BLÅSER.

 

Bildörren blåser igen.

Ja så gott det nu gick, eftersom mitt huvud sitter imellan...

Mitt huvud kläms ihop mellan bildörren och sidan på instumentpanelen. Det var inte så skönt.

Ont så inni helvete gjorde det. jag piper fram ett aj och får tårar i ögonen.

Dessutom känner jag mej lite klantig...

5 kommentarer:

Bee sa...

AJJJJ!!! Men stackare då...
Du har väl ispåse...?
Då blir det Richy som får ta marktjänsten ikväll...
så du får vila lite....
Tycker syynd om....*Blåser på huvet*
Å du är inte klantig..så det så...det var EU:s fel ..;-)
Kram på dig

Unknown sa...

Hi I like your speace though I don`t know what you say. It`s just felling I think.

Unknown sa...

Aj, jag känner hur ont det gjorde!!
När är det som ni åker till skottland??
Ha en fin sommar och sköt om dig
Vicke

Susanne sa...

Du kanske skulle ta och låna Rickhys hjälm nästa gång du ska meka med bilen???
Fast den blir kanske repig då...
 
Hoppas inte hela skallen svullnar upp!! (även om det skulle vara väldigt kul att se!! Lite som den där reklamen för bamyl koffein...)

Bee sa...

Suss...nu ska du va snäll mot stackars Tina..."använd huvet"..sa Richy..å då gjorde hon det..;-)