lördag 22 oktober 2011

Tre + so far...

Eftersom jag och Morten har väldigt olika filmsmak har vi alltid problem att hitta filmer vi vill se. Idag blev det en kompromiss. Först tittade vi på Under solen där det var mest action när Ellen (Helena Bergstöm) blev påsatt av Olof (Rolf Lassgård). Sen tittade vi på Tron-The Legacy. Sånt där hi-tech gillar ju jag då (+).. Dessutom vann Luleå idag och bättrade på målskillnaden lite (+). En flarra vin där jag tydligen druckit det mesta (+) är också vad kvällen hade att erbjuda...
Jag är nu uppe i tre + och det är ju bra! Tror jag. Nu ska jag gå upp i TV-rummet igen och se om det kan bli mer +.

2 kommentarer:

Anna sa...

Som vanligt känner jag igen mig fast vi tycker tvärtom här vad gäller filmerna och sport är ju inte min grej :) Skål!

513andersson sa...

Om du bara är en gullig sambo, en bra kamrat och en god mor så trillar det in + in hela tiden.
Ungefär som kudos när man spelar TV-spel. ;)