söndag 16 oktober 2011

Brandmän...

En lättsam dag på jobbet, som tur var. Kom i säng lite väl sent igår och det fick jag sota för i morses då jag var mer död än levande. Somnade som en stock på rasten, men sen efter blev jag faktiskt förvånansvärt pigg.
Jobbade med J och det är alltid lika kul. Vi har lite samma humor, och samma inställning i vissa frågor så vissa diskussioner blev dummare och dummare och till slut tjöt man av skratt... J rostade bröd till frukost, och lyckades bränna det, så vi blev lite oroliga att brandkåren skulle dyka upp. Jag sa att det är ganska trevligt när dom kommer, fast J som är man tyckte att det borde finnas mer kvinnliga brandmän, vad heter det då? Fortfarande brandman? Eller brandkvinna? Kanske brandperson? och att dom inte borde ha så mycket tjocka kläder på sej. Ja det var den nivån på det hela...

Nu lagar jag middag till mej och Angelica, funderar på att tappa upp ett bad sen. Återkommer i frågan.

Inga kommentarer: