lördag 1 oktober 2011

Tina är inte som andra tjejer...

...har jag fått höra hela mitt liv.
Jag är nog ganska romantisk och feminin egentligen, tycker om att gå i klänningar, älskar inredning, mina favoritfärger är lila och rosa, sjunger i kör i sopranstämman, jobbar om undersköterska, vill rädda alla från allt ont och glömmer mej själv. Är inte detta typiskt kvinnligt?
Min andra sida lyssnar på hårdrock och punkrock, gillar hockey och motorsport, ångrar att jag aldrig tog MC-kort, dricker helst öl på fester, älskar att köra bil, och foooort...

Var på fest en gång, där dom hade en tipspromenad där varje gäst fick en 'egen' fråga.
Min löd så klart:
   Tina är inte som andra tjejer. Hon gillar
     1. Grovarbete
     X. Tipslördag
     2. Meka med bilar

Men varför är jag inte som andra tjejer?

3 kommentarer:

513andersson sa...

Jag gissar att Tina gillar
X Tipslördag





Vad vinner jag nu?

Tina Högman sa...

Det var rätt! fast min dåvarande man gissade på
2. meka med bilar

Suss sa...

Du är inte som andra för att DU ÄR DU!! Ingen annan kan vara som dej, och du kan inte vara som någon annan!