måndag 3 oktober 2011

Joråmensåatte...

Min jobbarkompis slutade klockan 14, och hon som skulle jobba kväll börjar inte förrän 16. Jag var alltså ensam dom två timmarna, så jag ska ta min rast innan 14. Det körde ihop sej så jag fick inte nån rast. Kvart över två blev det lugnt och jag sätter mej ner. Två sekunder senare larmar det och jag får gå igen...
Slutar 16:30, jag byter om och svänger förbi mina föräldrars hus för att mata katten, för dom är inte hemma. Katten får vara utan längre sällskap denna gången för jag har ett möte klockan 18.
Jag åker hem, hoppar snabbt in i duschen och 17:35 cyklar jag fram till De la Gardiegymnasiet där jag möter upp med Christoffers pappa för vi ska på föräldramöte.
Är hemma strax före 21. Bänkar mej framför TV'n för klockan 21 börjar CSI. Jag sitter fortfarande kvar där, Morten gick och la sej men jag väntar på att Criminal Minds ska börja...
Ja det var min dag det.

Inga kommentarer: