söndag 23 oktober 2011

Stökig i håret...

Igår bäddade jag rent i våra sängar, och när jag skulle gå och lägga mej kom jag på att jag måste ju duscha. Jag har nämligen nån form av mani att jag måste vara nyduschad när jag lägger mej i rena lakan. Ja det var ju bara att knalla in i duschen då.
I morses vaknade jag och gick på toa, men jag tände inte lampan för jag tycker det kan vara lite jobbigt. Så gick jag och la mej igen och somnade om. När vi sen vaknade och klev upp gick Morten ut i köket och satte på lite kaffe, jag startade upp datorn. Så gick jag också ut i köket och tar fram lite frukost. Jag sätter mej vid köksbordet. Morten tittar på mej och ler lite. Så säjer han: Du är lite stökig i håret idag...
Det var ju det minsta man kan säja att jag var. Jag hade ju lagt mej med blött hår, sen hade jag ju inte sett mej i spegeln när jag klev upp...

En fin dag är det så nu ska vi ta en promenad.

Inga kommentarer: