lördag 29 oktober 2011

Stryktips och sånt...

7 rätt på stryket var ju ingen höjdare. Bättre lycka nästa gång. Undrar hur det gick för Morten. Han är på Tipslördagkväll med nåra kompisar. Dom skulle träffas vid middagstiden. Om dom överhuvudtaget fattar nåt när stryktipset är slut är ju frågan...

Han lär jag nog inte se på flera dar. Ikväll sover jag troligen när han kommer hem. Även om jag är vaken är han väl knappt talbar, om jag känner det gänget rätt. Imorn jobbar jag till 16. Han börjar sitt jobb 15. Jobbar till drygt midnatt. Då sover jag antagligen. På måndag brukar han ta lite sovmorgon, jag ska på kurs klockan 9-16. Han ska jobba först, sen på nåt möte i Järpås, han kommer troligen inte hem emellan. Kanske vi ses senare på kvällen, annars blir det väl på tisdag efter våra jobb då.

Inga kommentarer: