söndag 17 februari 2008

Vad gör man med Facebook...?

Loggade in på Facebook nyss.
En väldans massa notifications hit och requester dit....
Jag fattar fortfarande inte detta riktigt...
Vad fan ska man ha facebook till EGENTLIGEN?
Man får frågor hela tiden, lägg till det ena efter det andra, man får en massa drinkar och öl och man kan bli kittlad och man kan få får kastade efter sej, men hallå? Vad ska man ha det till?

Om folk vill bjuda mej på en öl kan dom ju gärna komma hit med den! Jag bor i det vita tegelhuset som ligger först till vänster... Om du kommer från stan förstås. Kommer du från andra hållet blir det sista på höger...
Jag tar gärna en drink också.
Kittlad vill jag inte bli, för jag är fruktansvärt kittlig. Nåra får vill jag inte heller ha.

3 kommentarer:

Trollmor sa...

Jag är inte kvar där...

Suss sa...

Jag har också funderat på det...
Tycker mest det är allmänt rörigt..

Anna sa...

Skönt att höra att det finns fler... Jag är en Facebookvägrare!!